מטבח איטלקי כפרי

עיצוב פנים איטלקי כפרי הוא סגנון נצחי היוצר אווירה נעימה ומזמינה ומאופיין בחומרים טבעיים, בצבעים חמים ובאלמנטים אדריכליים מסורתיים.

מטבח איטלקי כפרי

על הסגנון האיטלקי הכפרי

הסגנון הכפרי הנפוץ באיטליה, הבא לביטוי גם בעיצוב של מטבח איטלקי כפרי, שואב השראה מהקסם של בתי הכפר האיטלקיים הבנויים מעץ, אבן וחומרים אורגניים אחרים. אין ספק שאחד האפיונים המרכזיים של עיצוב פנים כפרי באיטליה, הוא השימוש בחומרים טבעיים ידידותיים לסביבה.

מטבח איטלקי כפרי

המטבח הוא לב הבית, וכך גם כשמדובר בסגנון של מטבח איטלקי כפרי. אדריכלות המטבח האיטלקי מאופיין בשימוש בחומרים ׳ירוקים׳ כמו עץ, אבן או לבנים. הארונות עשויים לרוב מעץ והמשטחים מאבן. הצבעים המשמשים בעיצוב מטבח זה הם חמים ומזמינים כמו גוון חום אדמה, גוונים ירוקים וגוונים אדומים.

עיצוב איטלקי כפרי משלב גם אלמנטים איטלקיים מסורתיים כמו מדפים פתוחים ומשטחי אבן. האדריכלות היא גם פונקציונלית וגם מסוגננת, כשהכוונה היא ליצור חלל שיהיה גם יעיל ותפקודי וגם נעים ומזמין.

עוד שירותים:

מטבחים יוקרתיים באיכות גבוהה >> 

חללי מגורים >> 

תכונות של עיצוב פנים איטלקי כפרי

מטבח איטלקי כפרי, מציג סגנון המעוצב בהשראת חומרי הגלם והצבעים החמים שניתן למצוא בבתים איטלקיים מסורתיים. עיצוב זה הוא גם פונקציונלי וגם אסתטי ומתמקד ביצירת חלל נוח, מזמין ומסביר פנים.

  • אקססוריז בסגנון איטלקי כפרי

אחד המאפיינים המהותיים בעיצוב מטבח איטלקי כפרי הוא השימוש בחומרי גלם לא מעובדים. אקססוריז בסגנון זה כוללים פריטים כמו קערות עץ, סלסלות קלועות ואגרטלים מקרמיקה. אביזרים אלה מוסיפים לחלל המטבח מרקם וחמימות ותורמים תרומה ניכרת ליצירת אווירה נינוחה וידידותית.

האביזרים בסגנון הכפרי מביאים אתם מגוון של טקסטורות המשתלב להפליא עם המראה הטבעי של חומרי הגלם וגורם ליצירת אווירה חמה ונעימה. השימוש באלמנטים שכאלה באדריכלות הכפרית האיטלקית הוא יותר מאשר קישוט, הוא בא לספר סיפור, לחגוג את האומנות ולכבד את הפשטות.

עיצוב כפרי למקום קטן

סגנון של מטבח איטלקי כפרי מתאים לא רק לחללים גדולים או לדירות מרווחות. סגנון זה מתאים גם למטבח קטן. למעשה, אפשר להשתמש בעיצוב כדי לגרום לתחושה שהחלל הקטן הוא גדול יותר. ניתן להשיג זאת על ידי שימוש בקירות בהירים ובמינימליזם שכולל עיצוב פשוט ולא עמוס שיגרום למטבח להיראות מרווח ופתוח יותר.

  • אלמנטים בעיצוב הכפרי האיטלקי

היופי הטבעי שמציע האזור הכפרי באיטליה, מעניק השראה לעיצוב פנים איטלקי כפרי. סגנון זה, המדגיש את השימוש בחומרי גלם, בצבעים חמים ובחלל נעים ונוח, הוא מושלם למי שרוצה ליצור מטבח חם ומזמין, שהוא גם מסוגנן וגם פרקטי.

לבסוף, מטבח איטלקי כפרי יכלול לעתים קרובות רצפת עץ או אבן וארונות מטבח מעץ. העץ משמש לעתים קרובות לריצוף, לריהוט ולהדגשים דקורטיביים בעוד שהאבן תשמש לבניית אח, קיר מודגש או ריצוף. צבעים חמים, כמו חום אדמה, טרקוטה וירוק זית משמשים לרוב באדריכלות זו, והם תורמים ליצירת אווירה נעימה וחמה.